BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Welkom

Heey, leuk dat je komt kijken! Deze Blog is gemaakt voor een verhaal dat ik ga schrijven. Alles hier is copyright! De foto's zullen van mij zelf of van het internet zijn -bewerkt dan - maar de rest is allemaal van mij. Reacties zijn welkom!
Veel leesplezier!

woensdag 22 juli 2009

Hallo allemaal!

Zondag 1 september 15:03

Welkom op mijn eerste blog! Sommigen van jullie zullen niet weten waarom deze blog aangemaakt is, daarom zal ik zo snel mogelijk een inleidende stuk tekst schrijven en posten.
Eerst zal ik me eens kort voorstellen: ik ben Aimée en ben 17 jaar - voor nog slechts iets meer dan twee maanden. Dan word ik eindelijk 18! Ik houd veel van tekenen, fotograferen, voetbal, basketbal, chatten en schrijven. Van deze hobby's zal ik gebruik maken in mijn blog, zoals foto's meeposten die ik gemaakt heb, tekeneningen en schetsen. Ik zal ook van mijn korte schrijfervaring gebruik maken om wat leukere en langere berichten te posten in de vorm van een verhaaltje.
Naja, ik wens jullie verder veel plezier met het lezen van mijn blog en ik hoop dat mijn leven jullie zal interesseren. Zoals ik eerder al gezegd had, zal ik proberen zo snel mogelijk een inleidend stukje eerst te schrijven met de reden waarom ik deze blog ben begonnen.

Groetjes,

1 reacties:

Conny zei

Hoi Sharon,
Nou ik ben benieuwd wat je er van gaat maken! Het ziet er in ieder geval goed uit je blog.